3DsMax 2019 Chamfer bug'ı

Selam, üyeliğimi henüz açtım ve bu girdiğim ilk entry. Bu bir soru sayılmaz aslında; 3ds max'in 2019 sürümünde karşılaştığım bir bug'ımsı var. Muhtemelen pek çok kişi farketmiş ve çözmüştür ama yine de bahsini açmak istedim.

Bir box'ta karşılıklı iki poligonu silip shell modifier attıktan sonra chamfer modifier çalıştıramıyoruz. Bu bir bug mıdır, emin değilim. 2016'da çalışan birşey nitekim.

Chamfer'ın çalışması için illa ki, shell üstüne bir edit poly atmak gerekiyor. Sonrasında chamfer modifier sorunsuz çalışıyor.

Kolay gelsin.




17 gün önce

zbaris
5 puan

0 CEVAP

Burası soruya cevap vermek için. Soru ile ya da diğer cevaplarla ilgili bir yorumunuz varsa, “Yorum Yap” seçeneğini kullanınız.