3DsMax 2019 Cloth modifier bug'ı

Merhaba, 3ds max 2019 sürümünde gün geçmiyor ki, yeni bir sorun bulalım:

Bir plane objeye cloth modifier atadıktan sonra modifier'ın alt kiplerinden 'faces' ile local seçim yaptım ve beliren 'move' transform aracının Z okunu kullanarak yukarı çekmeye çalıştım. Ancak seçili poligonlar yalnızca X ve Y koordinatlarında hareket ediyor. Z oku aktifken tek yaptığı poligonları bakış açınız doğrultusunda fakat aynı düzlemde sadece ileri doğru itmek.

Cloth>faces hareketlerini 3 boyutta algılamıyor(2019'da). Bununla karşılaşan, aşmanın yolunu bulan var mı? 2018'le kıyaslarsak sürümü düşürmeyi tercih etmeli miyim sizce?

Teşekkürler




29 gün önce

zbaris
5 puan

0 CEVAP

Burası soruya cevap vermek için. Soru ile ya da diğer cevaplarla ilgili bir yorumunuz varsa, “Yorum Yap” seçeneğini kullanınız.